Основні SEO-страхи, які лякають власників бізнесу

Нещодавно до рук потрапила стаття одного закордонного джерела, в якій обговорювались найпоширеніші причини, відлякуючи власників бізнесу від SEO просування. Звідти, я зрозумів: “там” такі ж клієнти на пошукову оптимізацію, як в “нас”.

Насправді, бізнесменів можна зрозуміти – для більшості, Digital маркетинг (зокрема SEO) є чимось далеким. Тому в їхніх головах зароджуються неправильні думки, які гальмують подальший розвиток їхньої справи.

Однак, спростувавши поширені міфи щодо оптимізації сайтів, не лишається жодних причин уникати послуг пошукового просування.

1. Це дуже складно

Звичайно, SEO – не прогулянка по парку, хоча й не ракетобудування. Digital маркетинг – галузь яка постійно розвивається, тому деякі прийоми сьогодні дають результати, а завтра можуть не працювати.

Рівень дезінформації досить високий. Найкращим способом для новачка “бути в темі” – читати блоги авторитетних спеціалістів та новинки галузі.

Серед блогів я виділяю Seoprofy. Серед новинних ресурсів – Searchengines.ru.

Вивчення оптимізації сайту хоча б в загальних рисах, може зайняти чимало часу, проте дасть уявлення про його переваги для вашого бізнесу. Доречі, у Львові вже з’явилось декілька хороших курсів по SEO. Дуже часто, саме пошукова оптимізація стає ідеальним бізнес-вирішенням, яке підніме вашу справу на якісно новий рівень.

2. Це шахрайство

Так, це частково правда. В просуванні сайтів є багато шахраїв які користуються тим, що клієнт не розуміє механізму пошукового просування. Головна ознака обману – гарантія. Оскільки, бізнесмени звикли всі угоди підписувати під гарантії, тому клюють на цього живця. Якби раптом, ваш потенційний розробник вислав вам договір на підпис, де прописана гарантія на перші місця в пошуковій системі, то тікайте від нього.

Мало того, що самі пошукові системи можуть зруйнувати всі ваші зусилля потрапити в ТОП, так ще цей розробник просуне запит типу “найцікавіші бані Києва” на перші місця, від якого вашому бізнесу не буде ніякої радості.

Як і все якісне в нашому житті, якісна оптимізація не є дешевою. Тому, перш ніж купити послугу, займіться її вивченням самостійно. Для цього є безліч безкоштовної інформації – блоги, форуми, вебінари та семінари. Цього буде достатньо для отримання базових знань. В попередніх матеріалах я писав, що робити власникам сайтів які не володіють основами SEO.

Читайте також:ТОП 10 блогів по SEO просуванню та інтернет-маркетингу

3. SEO спеціаліст може зашкодити бізнесу

Це правда. Поганий працівник своїми некомпетентними діями може нашкодити вашому сайту. Але є одне “АЛЕ” – це станеться лише тоді, якщо ви, замовник, будете сліпо вірити виконавцю й не заглиблюватися в ситуацію.

Розумно буде впроваджувати невеликі зміни й відстежувати динаміку покращення позицій певних пошукових запитів, поведінкових факторів, кількості дзвінків, продажів, т.д. Таким чином ви побачите компетентність працівника, а також потенціальну вигоду від вкладених коштів. Збільшуйте бюджет поступово.

4. Це занадто дорого

SEO хороше тим, що ви можете починати з малого, а потім вирішити чи варто робити більші кроки.

Приклад. Є бізнес з бюджетом 1000$ на місяць. За допомогою SEO-аналізу компанія знаходить кілька релевантних пошукових запитів, які дають більш ніж 35000 запитів в місяць. Якщо на першій сторінці результатів пошуку в Google по цих ключових словах з’явиться її сайт, то середній CTR посилань буде 2 %. Середній рівень конверсії відвідувачів в нових клієнтів близько 5%. Середній чек 100%.

Шляхом нехитрих маніпуляцій можна помітити – ROI SEO складатиме 250%. Тому перш ніж думати про суму вкладень, спробуйте розрахувати ROI. В більшості випадків, можна побачити високу рентабельність інвестицій.

5. Я не зможу кількісно оцінити витрати

Поширена хибна думка. Використання лендінгів та інструментів для лідогенерації – чудова допомога для якісної й кількісної оцінки трафіку. Сервіс Google Anallytics допомагає відстежувати покази, кліки, ключові слова та джерела трафіку.

6. Створення контенту – пуста трата грошей

Хотілося б побачити, як би ви змогли переконати в цьому Дмитра Шахова – євангеліста контент-маркетингу.

SEO і контент тісно пов’язані. Просто заливати трафік на сайт – одне. Наповнювати сайт високоякісним контентом – зовсім інше. Сам трафік нічого не вартий, коли у відвідувача не має причини залишитися на вашому сайті.

Вираз “контент-король” буде актуальним ще довго. При його створенні запитайте себе: “Чи унікальний та корисний цей матеріал для відвідувачів мого сайту?”

7. Швидкого результату не буде

Так є.Та якби результат досягався швидко й легко, то будь-який новачок-конкурент запросто зміг би витиснути із пошукової видачі постійних “жителів” ТОПу. Головне – діяти послідовно.

Скільки часу треба для того щоб SEO почало працювати? Агенції обіцяють 4-6 місяців, але в будь-якому випадку результати отримані за півроку роботи, будуть значно нижчі ніж за рік.

Вся суть SEO – в постійній роботі. Якщо все ж вирішили інвестувати сюди, то будьте готові чекати результат немало. Та в кінці шляху ви будете в виграші.

П.С.: на перший погляд просувати сайт – щось складне. Насправді, необхідно просто зрозуміти процес.

В епоху розвитку інтернету, SEO розкриває великі можливості для бізнесу, особливо малого.Пошукова оптимізація дає конкурентам рівні умови. І зробивши все правильно, маленькі компанії й бізнеси можуть бути помітними в пошуковій видачі нарівні із великими конкурентами.

Пропоную прочитати:Що таке UI та UX дизайн простими словами